יצירת ועיצוב storyboard לסרטוני אנימציה

אם אתה מתכנן ליצור סרטון אנימציה ולהעסיק חברת אנימציה כדי ליצור תוכן וידאו מהשורה הראשונה עבור המותג שלך, ריכזנו מדריך צעד אחר צעד לתהליך יצירת לוח סיפור עבור סרטוני אנימציה. מאמר זה יציג כמה מהשלבים החשובים ביותר ביצירת סרטוני אנימציה ומה עליכם לקחת בחשבון לפני תחילת הפרויקט הבא. יצירת לוחות סיפור מאפשרת לאולפני אנימציה ליצור מסגרת ברורה לפיתוח וידאו, כולל מידע על דרישות קריטיות. תהליך יצירת לוחות סיפור לסרטוני אנימציה מתואר להלן, ורוב ספקי שירותי האנימציה עוקבים אחר אותו התהליך.

לוח סיפור

הוא קריטי ביצירת סרטוני אנימציה, כמדריך למעצבים, רמקולים ואנימטורים ליצירת דמויות רקע וליצירת מעברים קולחים בין אנימציות. לוח סיפור מפורט שימושי אפילו יותר מתסריט כשמדובר בסרטונים עם איורים מונפשים, אז כך תוכלו ליצור את לוח הסיפורים המושלם לסרטון האנימציה שלכם. לוחות סיפור דומים יותר לקומיקס לסרטוני אנימציה, ומטרת יצירת הסרט מסייעת בארגון הווידיאו מסצנה לסצנה, אך הם יכולים להיות שימושיים גם בתחומים אחרים, כגון תכנון רקע של סצנה או קומפוזיציה של רצף מונפש. . לוחות סיפור הם יותר מקומיקס ואנימציות לסרטונים; הם ייצוג חזותי של סיפור הסרטון שלך ודמויותיו, ומדריך לתהליך היצירה של תהליך האנימציה. מטרת יצירת אחת היא לארגן סצנת וידאו לפי סצנה. ברגע שיש לך לוח סיפור טוב, עליך לצייר את המבנה שלו, להכין רשימה של כל הדברים שאתה צריך, להוסיף הערות, לשרטט את הקלעים בזה אחר זה וליצור מצגת סיפור. ברגע שיש לך מושג על הסקיצות על לוח הסיפורים, אתה יכול להתחיל לתרגם אותם לעיצוב ממשי. אם אתה מעצב גרפי, מאייר, אנימטור, מחבר או כל סוג אחר של אמנים, פירוט תסריט ייתן לך את כל המידע הדרוש לך על לוחות הסיפורים שאתה צריך כדי ליצור אותם. לוחות סיפור מצוירים מקצועיים הם תבנית מכריעה עבור סטורידבורד וידאו, שיכולה להשתלם אם הם בדרך לשימוש.

לוח מודעות אנימציה לא צריך להיות מורכב

אתה יכול להשתמש בגלי סרטונים כדי לשלב תמונות ורישומים לסרטון תוך מספר דקות. כדי להקל עליך ביצירת הסרטונים שלך, הוסף הערות נוספות ללוחות הסיפור שלך בעת צילום הסרטון, כגון אפקטים מיוחדים שבהם ברצונך להשתמש בכל סצנה בעת עריכה. אם רצית לדעת לכתוב לוח סיפור ברצף תנועה, פשוט מחרוזת תמונות אישיות.

אם אתה מתחיל ורוצה ליצור לוח סיפור פשוט ופשוט

התבנית הזו מתאימה לך. אם אתה זקוק לעזרה, תוכל גם לשלוח אלינו את פרויקטי הווידאו המונפשים הקודמים שלך להשראה. לאלו מכם שמתחילים או מחפשים דרך קלה ליצור בעצמכם לוח משחקי וידאו, הנה תבנית לוח התכנון של הסרטון. ראשית הורד את תבנית הסטוריבורד ומלא כל סצנה באנימציות שברצונך לראות.

לוח סיפור הוא ייצוג גרפי מצילום המסביר כיצד הסרטון יתפתח. לוחות סיפור דיגיטליים מושלמים לסרטוני אנימציה מכיוון שתוכלו להשתמש בגרפיקה המדויקת המוצגת בסרטון המוגמר.

אם סרטון ההפעלה או האנימציה של המותג שלך פשוט ואתה יכול לצייר בצורה סבירה

אתה יכול לעשות עם רישום נייר או ציורים על נייר. אם אתם מנפשים אני ממליץ ליצור לוח סטורי דיגיטלי לסרטון מורכב יותר, כמו למשל סרטון קצר או סרטון באורך מלא. מאוחר יותר, תוכל אפילו להמיר את לוח התכנון שלך לסרטון אנימציה ולנסות להוסיף כמה תכונות נוספות כגון אפקטים קוליים, מוסיקה ואפקטים אחרים. הנה דוגמה ללוחות סיפור שיצרתי עם Animaker, נסה זאת ולמד כיצד ליצור את היפים, המפורטים והמהנים ביותר – איך – אתה – יכול לדמיין – את Story Story אתה יכול לדמיין. ברגע שיש לך תבנית storyboard בעיצוב מקצועי, קל ליצור לוחות storyboard שיעזרו לך לייעל את המשימות שלך ולאפשר לך ליצור סרטון מרתק ואינפורמטיבי. פשוט ספר את הסיפור שלך, הורד תבנית סטוריבורד מקצועית – מעוצבת, נוחה לשימוש, מקצועית למראה ואיכותית – כדי לספר לנו את הסיפור בקלות. ברגע שיצרת סקריפט וידאו שאתה אוהב, תוכל להתחיל ליצור לוח לבן לסרטוני אנימציה. לאחר שיצרתם את לוחות הלוח שלכם לאנימציה ולוח סיפור על וידאו, תרצו ליצור את סקריפטי הווידיאו שלכם אם תבחרו לעשות זאת. לאחר יצירת תסריט הווידאו שלך, הגיע הזמן לשלב הבא בתהליך יצירת אנימציות לוח לבן לסרטונים.

אם אתה מייצר סרטונים לעסק שלך וברצונך ליצור תסריט וידאו לאתר עסקי

פוסט בבלוג או אפילו סרטון קצר, סיפור סיפור על הסרטונים שלך הוא די חשוב. בעוד שיצירת לוחות סיפור לווידיאו עשויה להיראות כהרבה עבודה נוספת ללא תגמול רב, זהו למעשה שלב חשוב בתהליך הווידיאו.

דילוג לתוכן